uređivanje sadržaja na web

Kako nacionalni brendovi uređuju lokalne sadržaje

Malo će koja SEO strategija u toj mjeri poboljšati vaš položaj u rezultatima pretraživanja kao objavljivanje svježeg lokalnog sadržaja na vašim stranicama...

Malo će koja SEO strategija u toj mjeri poboljšati vaš položaj u rezultatima pretraživanja kao objavljivanje svježeg lokalnog sadržaja na vašim stranicama.

Lokalni sadržaji ne samo da stvaraju osjećaj lokalne autentičnosti, pomažući vam da uspostavite svoj položaj u zajednici, već vam pomažu i da se uvrstite u rang listu ključnih riječi specifičnih za te lokacije. Osim toga, tražilice više vrednuju svježe sadržaje. Uostalom, nedavno ažurirana lokalna stranica će vjerojatno sadržavati točnije informacije od stranice koja nije ažurirana godinama.

Koliko god bilo važno redovito ažurirati vlastite stranice lokalnim sadržajima, to nije lak zadatak za nacionalne brendove koji bi to trebali izvršavati na stotinama ili tisućama lokacija.
Uređivanje lokalnog sadržaja za vlastite stranice brenda često je odgovornost vodstva. Time odgovornost za osvježavanje sadržaja pada na osobe koje su udaljene od lokacija o kojima pišu. Istovremeno, brendovi poduzeća ne žele predati potpunu kontrolu nad svojim platformama svojih stranica rukovoditeljima pojedinačnih trgovina. To neizbježno dovodi do toga da će vaši podatci na pojedinoj lokaciji završiti u katastrofalnom stanju.


Stoga, na koji bi način brendovi poduzeća trebali uređivati lokalne sadržaje?
Odgovor je prepustiti izradu sadržaja rukovoditeljima vaših pojedinih lokacija bez omogućavanja potpunog pristupa cijeloj platformi vaših. Drugim riječima, potrebna vam je platforma stranica koja omogućuje prilagođene ovlasti za korisnike.


Prilagođene ovlasti 


Korisničke ovlasti ključne su za razvoj svježeg lokalnog sadržaja. Cilj vam je potaknuti odgovorne osobe na određenoj lokaciji na uređivanje i slanje svježeg sadržaja, poput fotografija, događanja, radionica i promocija na vlastite stranice, ali ne želite da imaju pristup kompleksnim podatcima o lokaciji i zajedničkim procesima koje platforma lokalne stranice obično podrazumijeva.
Korisničke ovlasti razdjeljuju mogućnosti platforme web stranica. Na taj način više ljudi može sudjelovati u odabiru lokalnih sadržaja bez štetnog djelovanja na cjelokupni sustav. Ovisno o svojim potrebama, neke će tvrtke lokalnim rukovoditeljima omogućiti izravno postavljanje sadržaja na stranice pojedine lokacije. To je uobičajeno kad su mnoge lokacije brenda u vlasništvu franšiza.

Međutim, ostali se brendovi odlučuju za jači sustav provjere sadržaja kako bi osigurali više uredničke standarde. Odgovorne osobe predaju sadržaje i izmjene, a isti zatim dobivaju odobrenje uredničkog tima. Iako sustav revizije nesumnjivo povećava vrijeme potrebno za odobravanje i ažuriranje lokalne stranice, on ujedno osigurava dosljednu poruku brenda i kvalitetu sadržaja.
Bez obzira na stupanj kontrole koji želite uvesti tijekom postupka provjere lokalnog sadržaja, prilagođene ovlasti i prava ključni su za uređivanje lokalnog sadržaja s vaših pojedinačnih lokacija.

0 0
Feed