04/05/2017 prema NetSync 0 Komentari
Lokalne stranice: digitalni izlozi vaših lokacija
Stara poslovica kaže „Daleko od očiju, daleko od srca“, a to se odnosi i na vaše klijente i lokacije. Budući da su tražilice i digitalne karte primarna metoda kojom klijenti pronalaze lokacije u stvarnom svijetu.
Što je onda ključno da bi se poduzeća pojavljivale u lokalnim pretraživanjima?
Lokalne stranice služe kao digitalni izlozi vaših fizičkih lokacija Google, Bing i Yahoo koriste lokalne stranice kako bi popunili rezultate pretraživanja „blizu mene“. Ako vaše lokacije nemaju pripadajuću lokalnu stranicu, propuštate najvažnije – i prije svega besplatno - oglašavanje na internetu.
Što su lokalne stranice?
Razmišljajte o lokalnim stranicama kao o malenim mrežnim stranicama za svaku od vaših lokacija. Ako imate samo jednu lokaciju, vaša će službena mrežna stranica vjerojatno poslužiti kao vaša lokalna stranica. Za mala poduzeća nije neuobičajeno da imaju „lokalnu stranicu“ koja se sastoji od više stranica. Primjerice, trgovina može imati stranicu za proizvode, izjavu o misiji, kontakt informacije ili zapošljavanje.
Brendovi poduzeća sa stotinama ili tisućama lokacija nemaju vremena stvarati detaljne lokalne stranice za svaku lokaciju. Umjesto toga, lokalna je stranica za poduzeća upravo to – samo jedna lokalna stranica. Ova jednostavna stranica sadržavat će sve relevantne informacije o lokaciji koje klijenti traže prilikom odlučivanja o posjetu lokaciji. Za informacije koje nisu specifične za pojedinu lokaciju, kao što je izjava o misiji brenda, lokalne stranice poduzeća obično sadrže poveznicu na glavnu stranicu svoje korporativne mrežne stranice.
Zašto su lokalne stranice važne?
Osim što sadrže lokator trgovina, lokalne stranice popunjavaju lokalne rezultate pretraživanja. Za pretraživane pojmove koji u sebi sadrže vaš naziv, što više lokacija i lokalnih stranica imate, to je vjerojatnije da ćete izgurati posredničke stranice i svoje konkurente s prve stranice rezultata pretraživanja.
Lokalne stranice također pospješuju vaš položaj u pretraživanim pojmovima povezanim s proizvodima. Primjerice, ako ste trgovina obuće i kupac traži cipele u blizini, vaše lokalne stranice bit će korištene u popunjavanju rezultata pretraživanja.
No važnost vaših lokalnih stranica nije samo u pojavljivanju pri lokalnim pretraživanjima. Lokalne stranice služe i kao reklamni tekst za svaku poslovnu lokaciju. Ako imate kvalitetne fotografije, stranicu kojom se lako kretati i lokalni sadržaj koji uspostavlja vaš položaj u zajednici, lakše ćete uvjeriti potencijalne kupce da posjete vašu trgovinu.
Naposljetku, lokalne su stranice važne za poticanje e-trgovine. Većina ljudi misli da lokalne stranice služe samo kako bi privukle više ljudi na svoje fizičke lokacije, ali lokalne stranice mogu istovremeno povećati i vašu online prodaju.
Budućnost lokalnih stranica
Lokalne su stranice svakim danom sve sofisticiranije. Nedavno su se lokalne stranice počele povezivati s uslugama prijevoza kao što su Uber i Lyft. Jednim klikom na lokalnoj stranici možete pozvati auto koji će vas odvesti do te lokacije. Očekujte da će taj trend rasti, pogotovo kada samovozeći automobili budu omogućili poduzećima da vam plate prijevoz Uberom do svoje lokacije.
Jedna od najvećih inovacija na lokalnim stranicama bit će integracija chatbotova kako bi korisnicima pomogli pronaći informacije specifične za tu lokaciju. Primjerice, chatbotu na lokalnoj stranici možete postaviti pitanje o robi u trgovini, trenutnim rasprodajama ili sadržajima trgovine. Ukratko, chatbotovi će omogućiti lokalnim stranicama da pruže više informacija o lokaciji od tipične lokalne stranice.
Komentari
Ostavi komentar